Yine kurgusu güzel, sürükleyici bir polisiye gerilim romanı okudum
Chloe evine geldiğinde evi darmadağınık, eşyalar ve duvarlar kan içindedir Annesi Kate nin öldürüldüğünü düşünür ama ortada ceset yoktur
Şimdi bu kitapda hangi karakteri seveyim , hangisine kızayım bilemedim
Mıy mıy mıy konuşan , daha doğrusu konuşmadığı için olaylar bir türlü çözülemeyen Bethany var . Annesi Eleanor, babası Oliver, amcası Norris hepsi ayrı bir bas belası
Birde benim iki kahramanım dedektif Derwent ve dedektif Kerrigan var
Kötülerin bile kendince haklı sebepleri var
Herşey varda ceset hala yok
Okuyun derim , sonu başından belli olan ama heyecanı bitmeyen bir kitaptı
Güzel kitaptı Yıllar önce erkek arkadaşının ölümüne sebep olmuş olmasının ağırlığı ve sırrı altında yaşayan Jo nun hikayesini anlatıyor kitap Tüm sırlar tabiki sonunda ortaya çıkıyor Beni üzen Billy nin ölmüş olması değil, Jo nun kızına olan ilgisizliğiydi Caroline söğüt ağacını kendine arkadaş , sırdaş edinecek kadar yalnız bir çocuktu
"Geçmişi değiştiremezsin. Yapman gereken tek şey onunla yaşamayı öğrenmen."
Ama sizi bu noktaya getiren olayları; yapmanız gereken, yapabileceğiniz, yapsaydım dediğiniz şeyleri zihninizde tekrar tekrar canlandırsanız da geçmişe geri dönemezdiniz.
Kaç yaşında olursa olsun bir çocuk, başka bir çocuğun cesedini görmek zorunda kalmamalıydı