Kendimi geliştirme, bir parça aydınlanma arama, asla bulamama, olabileceklerin alanından asla ayrılmama projeme döndüm, ruhun derinliklerini sonuçsuzca araştırmak ve bir ağırlık ile mağfiret haline ulaşmaya çalışmak böyleydi.
Benim vazgeçemeyeceğim ne olabilirdi ki ? İnsanın yürüdüğü yollar ne kadar da kaçınılmazdı! Ama eğer bir şey olabiliyorsa, herhangi bir anda oluyorsa, o zaman hiçliğin de olması bir o kadar mümkün değil miydi ?