Başlarken sadece fantastik bir kurgu olur ve dikkatimi çok çekmez diye ikilemde kaldım ama aldığım için gerçekten hiç pişman değilim. Karakterleri okurken aşırı eğlendim. Konusu gerçekten çok akıcı ve karakterlerin kişiliği ile akış daha da eğlenceli hal alıyor. Ana karakter bir tane olabilir ama ben karakterleri ayrı ayrı sevdim. Yani yok fantastik ilgimi çekmez, sarmaz ya gibi düşünmeyin ön yargılarımi kırdı şahsen.