Öykü

Öykü
@oykuli
Böyle böyle yuvarlanılır, yaşantı dediğin sonunda, bir yumak, bir tür “avunma yumağı”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yedi aya yakındır, yalnız değilim. Yazmıştım galiba, o yanım iyi. Ama tam şu sıralar genel bir “yaşama çöküntüsü” içindeyim. İnsan mutluyken bile kendine ne güzel dertler yaratabiliyor, hele adı B.K. olunca...
(Sevgi, üstüne basıp geçenlerin ardından başını gene kaldıran güçlü bir ottur, merak etme.)
Sağlık... Pek parlak değil. Geçelim. Gönül... Bombok’tan iyi. Örneğin, ufak tefek umutlar var. Büyük bir “sevi”nin parçala­rını hâlâ yerlerden topluyorum falan.
Benim de içim biraz karışıkça. Önce bir dersim var. Sonra, biraz heyecanı hâlâ tadabileceğimi bana anlatan biriyle buluşmağa gideceğim. Gelirse, ne âlâ.