"Nataşa'nın bana karşı takındığı soğuk, haşin tavra üzülmekle beraber, bu durumun sırf duyduğu acının tepkisi olduğunu anlıyordum. Bana olan bağlılığından emindim. Dıştan ne zaman karışılsa öfke ve nefretle buna karşı koyuyordu. Zaten böyle durumlarda bizi en çok sırlarımızı bilen yakın dostlarımızın karışması kızdırır. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nataşa garip bir bakışla beni uzun uzun süzerek:
-düştü bunlar Vanya! dedi.
-Düş olan ne? diye sordum.
-Her şey , bu yıl olup biten her şey, diye yanıtladı. Ah Vanya, neden senin mutluluğunu da yok ettim sanki? .
Gözlerinden, “Oysa ömrümüzün sonuna kadar mutlu olabilirdik!” düşüncesini okudum.
"Bazı kereler odamda beş aşağı beş yukarı dolaşırken , içimdekileri taşırmak için kendimi de farkında olmadan, birinin bana hakaret etmesini ya da hakaret anlamına gelebilecek bir söz söylemesini sabırsızlıkla beklerdim neredeyse. … Olağandır bu. Ama bu en çok içinizde kimsenin bilmediği, anlatmak istemediğiniz bir keder varken olur."