ozlew

HER ŞEYE RAĞMEN
unutmayın ki dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir.
İnsan ve Hayat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
artık yeter ömer
"... sana kızgın değilim... sana kızamayacak kadar seni iyi tanıyorum... sonra seni seviyorum... neden sevdiğimi bilmeden seviyorum... bu sevgiyi her gittiğim yere beraber götüreceğim... allahaısmarladık... güzel dudaklarını öperim... sen de bana kızma... başka türlü yapamazdım... allahaısmarladık..."
Aşk
agliyorum
beni hangi ömer kapının önünde bekleyecek? kim gece yarıları karanlık sokaklarda bana sevgisinden bahsedecek?.. ömrümün en acı gününü en mesut bir güne çevirmiştin... pek az tanıdığım bir adamla hiç bilmediğim bir yere giderken içimde beni coşturan arzular köpürüyordu... şimdi gene çıkıp gideceğim... nereye?..
Sayfa 236·Kitabı okudu
Aşk
macide ;
ne olurdu? birbirimize birkaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! o zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı. fakat şimdi, hiçbir faydası olmadığını bile bile, yanlış ve manasız bulduğum şeylere oyuncak olmak, bütün sevgime rağmen imkansız...
Aşk
macide... :)
kim bilir ne gibi sebeplerle tesadüf bizi birleştirdi. sen beni sevdiğini söyledin, ben buna inandım. ben de seni seviyordum... hem nasıl seviyordum
Aşk