📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"... sana kızgın değilim... sana kızamayacak kadar seni iyi tanıyorum... sonra seni seviyorum... neden sevdiğimi bilmeden seviyorum... bu sevgiyi her gittiğim yere beraber götüreceğim... allahaısmarladık... güzel dudaklarını öperim... sen de bana kızma... başka türlü yapamazdım... allahaısmarladık..."
beni hangi ömer kapının önünde bekleyecek? kim gece yarıları karanlık sokaklarda bana sevgisinden bahsedecek?.. ömrümün en acı gününü en mesut bir güne çevirmiştin... pek az tanıdığım bir adamla hiç bilmediğim bir yere giderken içimde beni coşturan arzular köpürüyordu... şimdi gene çıkıp gideceğim... nereye?..
ne olurdu? birbirimize birkaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! o zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı. fakat şimdi, hiçbir faydası olmadığını bile bile, yanlış ve manasız bulduğum şeylere oyuncak olmak, bütün sevgime rağmen imkansız...