hekim

hekim
@ozan7272
"yanlış hayat doğru yaşanmaz"
Her halini anlatan degersizlesir,herkese güvenen yol da kalır,her sırrını açığa vuran yalnizlaşir, her bildiğini söyleyen cahil kabul edilir...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi dönüp haykirmak istiyorum geçmişime ve yine dönüp...tebessümle gelecekte acıyla yogrulacak şu hayati goguslemek istiyorum!
Sessizliğin döngüsünde hep simdi de kalıyor zaman.ben ise bilinmezlikte o an da dirhem dirhem eriyip yok oluyorum.zaman,çektiği o foto karesinde tebessüme bürünmüş o acı hali bir anı olarak hediye ediyor insana...unutulmayanlar!
Bugün varım ,yarın ise anılarımla hatırlanırim azizim!
Gönül deryasında bir anafora dönüşen duygular sadece derinlerde boğulup kalıyordu.