ozan

ozan
@ozan_21
Herşey dediğiniz gibi dir gerisi yalan :):)
Diyarbekır.....
17 Temmuz 1998
20 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
نَبِّئْ عِبَادٖٓي اَنّٖٓي اَنَا الْغَفُورُ الرَّحٖيمُ  Kullarıma benim gerçekten çok bağışlayıcı, çok merhamet edici olduğumu bildir. وَاَنَّ عَذَابٖي هُوَ الْعَذَابُ الْاَلٖيمُ  Ama azabım da çok elem verici bir azaptır!
Din
ozan
Uyarınız için de tşk ederim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
نَبِّئْ عِبَادٖٓي اَنّٖٓي اَنَا الْغَفُورُ الرَّحٖيمُ  Kullarıma benim gerçekten çok bağışlayıcı, çok merhamet edici olduğumu bildir. وَاَنَّ عَذَابٖي هُوَ الْعَذَابُ الْاَلٖيمُ  Ama azabım da çok elem verici bir azaptır!
Din
ozan
Doğru dur da ama esirgeyici demek korumak anlamında da gelir...burda da koruyan anlamında gelmiş ama merhamet edici anlamında kullanılması daha uygun ...farkına varamamışım yoksa merhamet yazardım ...
نَبِّئْ عِبَادٖٓي اَنّٖٓي اَنَا الْغَفُورُ الرَّحٖيمُ  Kullarıma benim gerçekten çok bağışlayıcı, çok merhamet edici olduğumu bildir. وَاَنَّ عَذَابٖي هُوَ الْعَذَابُ الْاَلٖيمُ  Ama azabım da çok elem verici bir azaptır!
Din
Âbu Zülce Bursevi isimli okura yanıt verildi
ozan
Kim kullanmıyor du ?anlamadım..
Lâ râhate fî'd dünyâ! Dünyada rahat yoktur!
Dünya
ozan
Ne demek rica ederim