Üstünden onca zaman geçmesine rağmen hatırladıkça bana iç çektiren sızıyı içimden söküp hiçbir yere atamadım. Zaman eskidi, ben eskidim ama o dipdiri hala ilk günkü gibi.
Ve,
Unutamamak ağır değil… Asıl ağır olan, unutamamaya mahkûm kalmak. İnsan bazen kendi kalbinde tutsak olur; ve en çok da oradan kaçamaz.