Ozbi

Ozbi
Kendini yerime koy Beni yerine koy Sar beni yine Son dileğim Bir rüya uyandım zor Senden vazgeçmemişim..
Alıntı
Reklam
Çok yerinden kanar kalbim, binbir yaram var. Hangi sıra yemin versem, yaramı dağlar.
Alıntı
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim? 📖  Franz Kafka
Alıntı
Oysa insan istemez mi aşabilmeyi?
Üstünden onca zaman geçmesine rağmen hatırladıkça bana iç çektiren sızıyı içimden söküp hiçbir yere atamadım. Zaman eskidi, ben eskidim ama o dipdiri hala ilk günkü gibi. Ve, Unutamamak ağır değil… Asıl ağır olan, unutamamaya mahkûm kalmak. İnsan bazen kendi kalbinde tutsak olur; ve en çok da oradan kaçamaz.
Alıntı
ne gariptir
Dirinin yüzünü güldüren yok, Ölüye gidip ağlayan çok..
Alıntı
Reklam