Ozbi

Ozbi
Mutsuzluğunun farkında olmayan bunca insanın mutluluğu beni ürpertiyor. İnsani hayatları, gerçekten duyarlı olsalar sonsuz acı verecek olaylarla dolu.
Alıntı
Reklam
Sakin bir kabulleniş içindeyim Gelen, giden, olan biten herşeye; "Olacağı varmış olmuş" diyorum. Benim insanlarla ve bir çok şeyle savaşım çoktan bitti.
Alıntı
İçimizde olanın ancak küçük bir kısmını yaşayabiliyorsak gerisine ne oluyor? 📖 Pascal Mercier | Lizbon'a Gece Treni
Alıntı
Yaz bana Memleket karışmış tuttuğun takım maçı kaybetmiş En sevdiğin film vizyona girecekmiş Muhakkak yaz… İşten çıkınca, sokakta bir kediye rastlayınca… Gökte bulutları belki armuta benzettiğin vakit yaz… Bulutun armuta benzemesi, nereden baksan şaşırılacak şeydir…
Alıntı
Seni sevdiğimi anlayacaksın, sevmediğim zaman... 📖 Pablo Neruda
Alıntı
Reklam