ellerin de titriyor bir şeyin mi var
böyle bir kız değildin sen eskiden
kirpiklerin ıslanıyor durup dururken
o sabah mı çıkmıştın bir gün önce mi
çok değişmişsin birden tanıyamadım
elimden gelen bu ben iki kişiyim
çoğalmak neyse ne azalmak zor
birisi seni her an bırakıp gittiğim
öbürü kan gibi tutulmuş seviyor
ağızındaki acı alnındaki çizgiyim
gözlerinle kirli bir bulut getirdim
hiçbir sevinç ayndınlığı onu silemiyor
-----------------------------------------
elimden gelen bu ben iki kişiyim
ikisi birbirinden çıkmaya uğraşıyor
bilmem ki hangisinden nasıl vazgeçeyim
birisi yeni baştan serüvene başlamış
öbürü silahında son mermiyi yakıyor
çoğalmak neyse ne azalmak zor
kavgalı olmasaydık belki seni düşünürdüm
dağılmış suratını avuçlarına saklamayı
ağlamayı düşünürdüm kim bilir belki de
bir vakit omzum tutmadı dişlerimi tükürdüm