Canan

Canan
Yalnızlık odalara sığmıyor instagram.com/ozdden0?igsh=MT...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kaçıksın sen," "Ama yine de iyi bir adamsın. Sanki hiç büyümemiş bir çocuk gibi."
"Sana bir şey diyeyim mi? İnsan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır."
"İnsan yanında biri olmazsa delirir. Kim olduğu önemli değildir, yeter ki yanında olsun."
ama sonra işte buraya gelip kitap okumaktan başka yapacak bir şeyin yok. Kitaplar işe yaramıyor.İnsanın yanında olacak birine ihtiyacı var."