Yanlışları örtbas
etmek, bizi üzen kişiye niçin üzdüğünü anlama fırsatı vermediği için durumu onarma imkânını da elinden alan bir zayıflıktı,aslında. Bu açıdan bakıldığında huzur-perestlik, etrafındakilerde
"hiçbir sorunumuz yok" düşüncesine neden olduğu için o anda anlamasak da uzun vadede ilişkiye onarılmaz darbeler indirir.