Ö z g e

Ö z g e
@ozg_
Elimdeki tahtalarla ev yapacağım kendime, neden onun yerine alıp ensenize vurayım?
Bir insan öldü diye onu sevmekten vazgeçmek zorunda mısın?
Reklam
Tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere, durmadan “Tanıştığıma memnun oldum.” demek beni öldürüyor. Ama hayatta kalmak istiyorsanız ille de bu zırvaları söylemek zorundasınız.
İnsanlar hep yanlış şeyleri alkışlıyorlar.
Birdenbire kendimi felaket yapayalnız hissetmiştim. İçimden neredeyse ölmek geçti.
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız o kitap bence gerçekten iyidir.