Ö z g e

Ö z g e
@ozg_
Elimdeki tahtalarla ev yapacağım kendime, neden onun yerine alıp ensenize vurayım?
Reklam
Kendime bile tam açıklayamadığım bir şeyleri başkaları için anlaşılır kılmak gibi bir niyetim hiç yoktu.
Ben kendi kendimi arıyordum, içimdeki o yitik insanı arıyordum.
Benim de bir parçası olduğum o soğuk, kemikleşmiş dünyanızın dışına fırlattım kendimi.
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan, bütün insanları anlar.