Ö z g e

Ö z g e
@ozg_
Elimdeki tahtalarla ev yapacağım kendime, neden onun yerine alıp ensenize vurayım?
Gerçek olan içimdeki bu boşluk mu? Değil! Bir şey var ama eksile eksile var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hep böyleydi. Bir şey en gerektiği anda olmazdı.
Birgün sana dünyada dayanılacak tek şeyin sevgi olduğunu öğreteceğim.
- Beni çok düşünmeni istemem. - Nedenmiş o! Düşünmeden edemem, biliyorsun, seni seviyorum ben. - Sigarasını küllüğe bastırdı. “Nasıl kolayca söyleyiveriyor bunu. Sevmek! Kelimelere, herkes kendine göre bir anlam, bir değer veriyor galiba. Bu değerler aynı olmadıkça iki kişi, iki ayrı dil konuşuyorlarmış gibi olmuyor mu?”
Alışmaktan korkuyordu. Böyle giderse bu masa sevgilerinin kutsal yeri olacaktı. Bir yerleri olması kötüydü. Sonra insan kendinin değil, o yerin isteğine uygun yaşamaya başlardı.