Özge Lafcı

Özge Lafcı
@ozge2401
Ne dem bakî ne gam bakî…
Okumak, yazmayı düşlemek, beni ölümden koruyan tek sığınaktı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçek hayattansa kitaplardaki dünyada yaşamak bana daha güzel geliyordu. Kitaplar yalnızlar içindi çünkü.Dışarıdaki gerçek hayat onları avutamadığı için okuyordu insanlar.
"Acı çektiğini göstermemek için kim bilir ne kadar acı çekiyor olmalısın."

Özge Lafcı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2026 14. kitabı
Ali Lidar
7.7/10 · 2.976 okunma
karıncanın taşıyamadığı yüke bile dertlendiğimiz zamanlar vardı çok olmayan bir vakit önce