Kısa sürede okunup biten otobiyografik olarak içinde mizah barındıran keyifli bir kitaptı. Anıların insanın zihninde bozulması hatta bazen yaşanıp yaşanmadığını bile sorgulatması çok doğru bir tespitti. Bazı rahatsız edici kısımlar vardı ama samimi bir dille yazılmış ve kolayca kendine çeken bir kitap. Özellikle anne figürü ülkemizde görülen annelik rolüne benzerdi. Merak, evham ve endişe kitaptaki annenin en belirgin özellikleriydi. Yazarla empati kurduğumuz anlar oluyordu.