Özge

Özge
@ozgenersebeyazit
Ben bir kitap severim ve bir kitap klubüne sahibim. @bibliyofilklubu
Ölüm güç bir şeydir. Ölümün son iyiliği , bir daha ölümün olmamasıdır, diye düşünürüm her zaman.
Ayrıntı·Kitabı okudu
Reklam
Bir insanın kendine karşı en büyük ödevi gerçeği keşfetmektir.
Ayrıntı·Kitabı okudu
Yaşamın bir niçini var, nasılına da tahammül gösterecek güce sahibim.
Ayrıntı·Kitabı okudu
Benim de kara dönemlerim vardır. Kimin yok ki ? Ama ben onlara sahibim , onlar bana değil. Onlar hastalığımla değil, benim varlığımla beraberler. İsterseniz şöyle diyelim. Onlarla beraber yaşama cesaretini gösterebiliyorum.
Ayrıntı·Kitabı okudu
Bütün hayatım bir yolculuk haline dönüştü :bense tek yuvamın her zaman dönebileceğim ve en iyi bildiğim tek yerin hastalığım olduğuna inanmaya başladım.
Ayrıntı·Kitabı okudu
Reklam