Benim de kara dönemlerim vardır. Kimin yok ki ? Ama ben onlara sahibim , onlar bana değil. Onlar hastalığımla değil, benim varlığımla beraberler. İsterseniz şöyle diyelim. Onlarla beraber yaşama cesaretini gösterebiliyorum.
Bütün hayatım bir yolculuk haline dönüştü :bense tek yuvamın her zaman dönebileceğim ve en iyi bildiğim tek yerin hastalığım olduğuna inanmaya başladım.