Merhaba.Kitabı şu anda bitirdim.İlk defa bu yazarı okudum.Sonradan yazarı araştırdıkça sosyal medyada çok tanınan biri olduğunu gördüm.Aslında kitap tesadüfü bir şekilde elime geçti.Birşeye üzüldükçe kitap alırım ve karşıma çıkan ilk kitap buydu.”Leyla çok çirkin,niye ona bu kadar aşıksın,kara bir kız”diyenlere,”Siz kadehle meşgulsunuz.Ben içindeki şarabın güzelliğinden baş kaldıramıyorum”der.