Tane tane serpen yağmur damlaları gibi sevmek istiyorum seni.
Yormadan, acıtmadan, en önemlisi de bıktırmadan.
Şemsiyeye saklanmana sebep olmadan..
Parmak uçlarımda yürüyorum her an
Bir bebek bakıcısı gibi usulca..
Tan ağırırken sessizleşen şehir gibiyim. Dönmeyen dilim ve susmayan gözlerimle anlatıyorum sevgimi..
Aklıma düşen hep aynı, güzelliğin ve masum gülüşün..
Korkum ise seni kaybetmek, bir yabancıya dönüşmek..
En sevdiğim şarkının nakaratısın sen benim için.
Mırıldanmaktan bıkmadığım, dinlemekten de keyif aldığım..
Seni düşünmek dört mevsimin güzelliklerini yaşamak gibi.
Bahar da çiçekleri koklamak, yaz da kana kana soğuk su içmek, sonbahar da sararan yapraklara hüzünlenmek, kış ise her yaş da çocuk gibi kartopu oynamaktan vazgeçmemek..