Bu hikaye,yüzleşilmemiş gerçeklerin birikerek nasıl patladığının kanıtıdır.
Doğa mı,yetiştirme şeklimi ?
Kitap bu soruya cevap vermez,sorunun kendisiyle alay eder. Kevin doğuştan mı kötüydü,yoksa annesinin reddedişi mi onu yarattı ? Sanırım bu bir toksik geri bildirim dönüşüdür. Problemi yok saymak onu ortadan kaldırmaz; sadece felaketin şiddetini artırır. Sanırım baban rolünde ki Franklin, konfor alanını bozmamak için bariz tehlike işaretlerini görmezden gelmiştir. Gerçekleri kabul etseydi hayatta kalabilirdi... okuması çok keyifli bir o kadar da düşündürücü ve hep bir soru işaretleriyle bırakan bir kitap bitirdim bugün. Herkes kendine göre bir düşünce çıkarabilir ve sonuç ne olursa olsun kitabı çok seveceksiniz ...