Okurken her bir kahramanda kendinizden bir parça bulabiliceğiniz, okuyucuyu sıkmadan betinlemelerinin çok etkili bir şekilde kullanıldığı bir kitap.Gerçekten de böyle bir komşuluk ilişkilerinin hâla kalıp kalmadığını düşündürüyor. Her birinin farklı hayat hikâyelerinin ortak dertlerinin olduğu zamanda tek bir hikâyeye döndüğünü görüyoruz. En çok üzüldüğüm nokta Azize'nin çocuklarının yaramazlıklarıyla olan imtihanı. Tabi ki kalbimde burukluk bırakan bir durum ise Nermin ve İlyas'ın yirmi seneye aşkın birbirlerine kavuşmak için beklemeleri ama bu yirmi yılı güzel kılan nokta ise birbirlerine olan aşkı ve en önemlisi sadakati.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı okumaya başladığımdan beri kendi hayatımla karşılaştırmalar yaptım sürekli. Üniversite yıllarım dışında toplam 27 yılımı Horasan'da geciren biri olarak Horasan ilk defa bende anı olarak kaldı. Anlattığı her yerden ayrı ayrı geçtim. O sokakları bir daha yürüdüm. Bazen ağlayarak geçtiğim o sokakları bir daha Nurullah Genç'le geçtim. Çocukken ortaokula halasının yanına okumaya giderken ailesinin hasretine dayanamayıp Aras nehrinin kenarına gidip sessiz sessiz ağlayışlarında kendimi gördüm yine.Benim ağlayışımın sebebi belki hasret değildi ama bu kocaman dünyaya sığamayışımdı beni sürekli terkeden insanların hayatıma uğrayıp çıkmasıydı.Tren istasyonunun oralarda çocukluğumu gecirdigim yerde boya sandığıyla dayak yediğini kalbimdeki acıyla izledim. Anlattığı sohbet meclislerinde dedemin zamanındaki okunan gazelleri hatırladım. Bu kitap aynı zamanda bana Allah'a sığınan bir kulun hiç bir zaman yarı yolda kalmadığını ayrıca öğretiyor. Bir Nurullah Genç'te ne kadar olduğuma ne kadar olmadığıma karar verdim bu kitapta. Ve Erzurum garında gecelerce bekleyen ve yaşadığı sıkıntılara aldırış etmeden tek sığınağı Allah olan bu güzel insanın "Siyah Gözlerine Beni de Götür " şiirine aşık oldum.