Kitapları okuduktan sonra tanıdık eş dost okusun diye veriyorsunuz. Giden kitap geri gelmiyor. Kutuphanemde olması gereken kitapların yerinde kavak yelleri esiyor. Üzüyor insanı...
Okuduklarımı unutmamak adına program alıntı ve inceleme paylaşma imkanı veriyor. Okuduğum kitaplardan not almak ve bunları bir ömür saklamak adına güzel bir özellik. Emek harcayıp programı meydana getiren herkese teşekkürler