Gerçekten iyi değilim...
Kalbimin her köşesi kırık.. bilmiyorum
Keşke bilebilseydim..özledin mi beni..
Ben özledim.Ama seni değil..
Kendimi özledim..Senden önceki beni...
Evet o zaman da pek iyi değildim ama senden sonra paramparçayım.
Hayır seni sevdiğim için kızgınlığım yok.
İnsan olarak kırgınım.