Bu aralar ismen duaya öyle ihtiyacım var ki.
Evet her saniye var ama bu aralar özellikle bu hafta daha çok...
Bazı renklerim kaybolmaya başladı uyanıp yeniden o renkleri almam gerekiyor.
Ne insanlar var şu hayatta.....
Etrafınızdaki haysiyetli, nazik, dürüst, çalışkan, edepli insanların kıymetini bilin lütfen. Sayıları gittikçe azalıyor....
Ve lütfen ve lütfen benim için dua edin.
Allah'ım Allah'ım şu kızcağızın işini temizce, hayırlıca, kolayca, güzelce yoluna koy diyebilirsiniz. Devamına da, onu hakikaten iyi hakikaten değerli , hakikaten ahlaklı insanların olduğu yere doğru...... diyebilirsiniz.
,..........
.........
Gönülden dua edecek bir kişi bile olsa ne âlâ.
Rabbim vesile eder sıcacık bir gönlü, yürekten bir duayı, dünya gözüyle bir kere bile bu görmediğim birinin duasını vesile eder belki hayatıma.. bilemem ki.
Rahmetin nereden, nasıl üzerimize yağacağını bilemeyiz ki.
"Vesile"🌸
13.08