Özlem

Özlem
@ozlem_xd
Kendi dünyasında..
Cahit Zarifoğlu'nun; "Başka bir şehirde her şeye yeniden başlamak isterdim." dediği yerdeyim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yalnızca çiçekler ve ağaçlar kurumaz. İnsanlar da kurur Mathilda.”
Kalabalık Yalnızlık..
..."İmtihânsız bir dünya yok...! " Şu olsa rahat edeceğim " diyorsun ya; O'da kendi imtihânıyla gelecek"...
İnsan ve Hayat
Hayat herkese aynı şekilde davranmaz ve bazen büyümek için yıllara ihtiyacınız yoktur. Yaşadıklarınız da sizi büyütebilir..
Sayfa 135·Kitabı okudu
Aklıma ne esti bilmiyorum ama umutlandım birden..
Sayfa 105·Kitabı okudu