Özlem

Özlem
@ozlem_xd
Kendi dünyasında..
rojekî ê jîyana me ji xeyalê me xweştir bibe..
Kurdî
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı.. * Sabahattin Ali
Susmak kabullenmek değil, cevaptır. Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları vardır.
Bir zamanlar bağ kurduğum insanlarla aramda şu an dağ var. Bakın bu da büyümektir..
Sayfa 18
Kendi hayatımda sahte biriymiş gibi hissediyorum. Herkesin hakkımda bir fikri var, fakat ben tamamen farklı biriyim..
İnsan