Özlem

Özlem
@ozlem_xd
Kendi dünyasında..
"bende inanmaların çağı geçti.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ya odanda öldürdüğün örümcek bütün hayatı boyunca senin onun oda arkadaşı olduğunu sanıyorsa? demiş, Dostoyevski. Hassas bir kalbe sahipseniz, dünya sizi elbette incitir..
içimde kendini anlamaya ve iyileşmeye çalışan küçük bir kız çocuğu var..

Özlem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
18 günde okudu
·
2024 4. kitabı
Ahmet Batman
7.6/10 · 10,9bin okunma
''Anlamak masraflı iştir; emek ister, gayret ister, samimiyet ister. Yanlış anlamak kolaydır; biraz kötü niyet, biraz da yetersizlik kâfidir.'' Sezai Karakoç
Duygu ve Düşünce