Özlem

Özlem
@ozlem_xd
Kendi dünyasında..
Alıntı
Afganistan’da, sonu bir filmin her şeyi demektir. Sordukları tek şey: filmin sonunda kız mutlu oldu mu? Esas oğlan hayallerine kavuştu mu? Yoksa sonu acı mı bitti? Tek bilmek istedikleri, sonunun mutlu gelip gelmediğiydi..
Sayfa 317·Kitabı okudu
Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Alıntı
Eskiden iyilik yaptığım insanların bana asla kötülük yapmayacağını düşünürdüm, kendime yaptığım en büyük kötülük büyümüş meğerse..
Sayfa 40
Her şeyi erken yaşta yaşamanın verdiği yorgunluğu yaşıyoruz..
Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın..
Sayfa 19·Kitabı okudu
Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun,
Sayfa 19·Kitabı okudu