Özlem

Özlem
@ozlem_xd
Kendi dünyasında..
Alıntı
Dudağının bir kıyısı hafifçe kıvrılmıştı Bir tebessüm Orantısız Çarpık Varla yok arası Ama orada... Yalnızca bir gülümsemeydi hepsi bu..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü bizler genellikle iyi olduğumuz zamanlarda susarız..
Sayfa 5
İnsan işte.. Bazı hislerini hem görmezden geliyor, hemde gözünün önünden ayıramıyor..
Duygular
Herkes biraz hayal kırıklığı..
Hayata Dair
Alıntı
Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük." "Gören körler mi?" "Gördüğü halde görmeyen körler."
Hayata Dair