Özlem

Özlem
@ozlemakkus
Herkesin hikayesi yaşadıklarından oluşuyor, bizimki ise yaşayamadıklarımızdan.
Sayfa 286
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tek taraflı sevmek tekme tokat yemek gibiydi peş peşe kuvvetli eller ayaklardan.
Sayfa 237
...'Üzülme!' der Mevlana ve devam eder: 'Kızma hiç kimseye yaptıklarından dolayı, aksine teşekkür et ihanet edenlere sadakati sana öğrettikleri için. Minnet duy yalancılara doğrunun farkına varmanı sağladıkları için. Seni mutsuz edenlere dua et, sana mutluluğu daha derin hissettirdikleri için. Herkesi sev, tümü yaşamına bir anlam kattığı için. Hayat bu yüzden daha güzel, siyahlar beyazı fark ettirdiği için.'
Sayfa 157
Edebiyat
Gitme desem de gidecek olan birinin ardından neden gitti diye ağladım.