özlem

özlem
@ozlematay
Gençken aylak aylak gezindim, Orta yaşa geldiğimde,kendimi toprağa sakladım, Şimdi yaşlandım ve inzivaya çekildim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıradan bir hayat en iyisi. Onunla savaş, bununla mücadele et derken, sonunda hayattan oluyorsun.
hayatımda üç kez ölülerin yattığı o küçük odaya girmek zorunda kaldım ve her defasında orada yatan benim canımdı…
İnsan hayat boyu ne zorluklarla ve sıkıntılarla karşılaşırsa karşılaşsın, ölüme yaklaşırken kendini teselli edecek bir şeyler buluyordu.
İnsan ne kadar şanslı olursa olsun, ölmek istiyorsa hiçbir şey onu yaşatamaz.