Murat Cem mimanın ilk okuduğum kitabı ve yazarın dilini inanılmaz beğendim. Sizi alıp götürüyor. Özellikle bir İzmirli olarak anlattığı yerleri de bilince bu daha da keyifli oluyor. Bir pursantaj memurunun hikayesi ile başlayan kitap gerçekten romandaki gibi sinema tadında çok beğendim çok beğenerek okudum. Kitaptaki her karakter içimizden biri okuyunuz