özlem

özlem
@ozlembaltaci
:)
“bir sürü kitap okudum ama içimdeki huzursuzluk küçülmek yerine daha da büyüdü.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bizler ki aynı kitaba baş eğmiş insanlarız, bizden âlâ akraba mı olur?
1000Kitap
belki bir kitapçıda karşılaşıp aşık olacağız..
franz kafka yakın arkadaşıyla tatsız bir olay yaşadıktan sonra şu muhteşem cümleyi kuruyor; "beni üzecek gücü sana verdiğim için kendimden özür dilerim."
Edebiyat
“Kitap okumak şunun için güzeldir: Senden asırlar önce yaşamış biri, senin de içini kemiren ve ifade edemediğin birçok duyguyu tarif etmiştir. Varlığından haberdar olmayan birinin, senin yerine sıkıntı çekmiş olduğunu görmek rahatlatır. Anlarsın, yalnız değilsindir.” -Bukowski