Serinin 4 kitabını da bayılarak okudum. En sevdiğim serilerde ilk ikide yer alıyor. Yaşar Kemal büyük usta ve paha biçilemez bir değer. Bozkırın topraklarını, yaprağın kımıldadığını, rüzgarın taşın üstünü sıyırıp geçtiğini hissettim her sayfasını okurken. Başyapıt.