Özlem olkun

"Aşk kimseye lüks olmamalı"
Sayfa 328·Kitabı okudu
Reklam
“Hiç kimseyle hemfikir değilim, artık kendimle bile "
Sayfa 318·Kitabı okudu
Korku içinde yaşamak, ellerindekiyle yetinmek ve beklemek! Kendini belli etmek, farklılıklarını göstermek ve daha fazlasını, daha iyisini istemek henüz bu topraklarda yasak ve günahtı... Ve tabii en önemlisi : Beklemek! Artık ne için ve neyi beklediklerini unutarak bekliyorlardı... Korkusuz,özgür ve bolluk içinde yaşama kavuşsalar ne yapacaklarını şaşıracak kadar uzun zamandır bekliyorlardı...
Sayfa 280·Kitabı okudu
Yeme kendini böyle, biraz da oluruna bırak işleri. Sonunda nasılsa Allahın dediği olur!
Sayfa 279·Kitabı okudu
“Kendine bir hoşça bak;alemin özüsün sen ;varlıkların göz bebeği olan insansın sen. “
Sayfa 278·Kitabı okudu
Reklam