Korku içinde yaşamak, ellerindekiyle yetinmek ve beklemek! Kendini belli etmek, farklılıklarını göstermek ve daha fazlasını, daha iyisini istemek henüz bu topraklarda yasak ve günahtı... Ve tabii en önemlisi : Beklemek! Artık ne için ve neyi beklediklerini unutarak bekliyorlardı... Korkusuz,özgür ve bolluk içinde yaşama kavuşsalar ne yapacaklarını şaşıracak kadar uzun zamandır bekliyorlardı...