Özlem Mahmutoğulları

Özlem Mahmutoğulları
@ozlemm2002
Tıbbi sekreterlik
Eskişehir
27 okur puanı
Haziran 2022 tarihinde katıldı
Tamı tamına aynısını bir kere daha yaşayacağım o ilk hayatta çok büyük mutsuzluklar da yoktu, çok büyük mutluluklar da. Ama bu bitince hayatın bana ağır gelen, içimi karartan bir kederi vardı... Galiba hikayenin sonunu gördüğüm ve beni büyük zaferlerin de, büyük mutlulukların da beklemediğini bildiğim için.
Reklam
Dünya canavar ruhlu insanlarla dolu evladım. Hiçbir şeye aldırmayacaksın.
Önemli olan aşık olduğumuz kişiyi anlamaktır elbette. Bunu yapamıyorsak, hiç olmazsa anladığımızı sanmak da iyi bir şeydir.
Bakışmak, hiçbir kelime kullanmadan bakışlarımızla karşımızdakine kendimizi anlatma yoluydu elbette. Ama anlatılan şey de, anlaşılan şey de, aslında hoşumuza giden derin bir muğlaklık taşıyordu.
İnsanın evi karnının doyduğu, kalbinin olduğu yerdedir.
Reklam