İnsan yine de elinden geleni yapar. Tek kollaman gereken şey, ileriye doğru attığın her adımın biraz geri kayabileceğidir ama, hiçbir zaman tam geri kaymaz.
Hep dinlerim. O yüzden bu kadar düşünüyorum zaten. İnsanların konuşmalarını dinliyorum, dinliyorum, sonra bir zaman geliyor, insanların duygularını işitebiliyorum. Hep sürüp gidiyor bu. Dinliyorum, hissediyorum. Kanat çırpıyorlar durmadan. Tavan arasında kalmış bir kuş gibi. Kurtulayım derken bir tozlu pencerenin camında kanadını parçalayacak.