Çağımızın baş meselesi, lise yıllarında okuduğum bir kitaptı. İlk basımı 1994 sanırım. Bir üniversitede geçen, inancı olmayan fizik profösörü ile İslami hassasiyeti olan bir ögrencinin sınıf ortamındaki istişare belki tartışmasını konu edinen yaşanmış bir olay. O zamanlar kafamdaki bir çok soruya cevap bulmuştum. Zamanımızdaki tüm gençlerin okuması gereken bir kitap.
Özellikle çağımızın baş meselesi inançsızlıkken...
İbn-i Arabi düşüncelerini merak ettiğim eşsiz şahsiyetlerden. Kitap bu anlamda onun fikirlerini sade bir dille anlamlandırmak açısından ufak bir özet niteliğinde. Bakıs açımı bazı noktalarda değiştiren bir eser oldu. İnsan, varlık ve varoluş, zaman, akıl ve sezgi,rüya...gibi bir çok konuda ufak ama derin tüyolar var içerisinde.
Şunu söylemem de fayda var, bazı kitaplar önce okunmalı....Malesef ki ben yeni okudum...