Yitip gittik..
Bir savaşın içinde,
İyi olan her şey öldü.
Ne kaldı geriye?
Bilmiyorum.
Kayıp duygular..
Belki de
önceden bilinen,
Sonra belirsizleşen
Daha sonra yok olan
Sonrası da yitik..
Demans..
Kaybettik,
Hiç giremediğimiz
Bir savaşı..
youtu.be/eTcEkSF198s?si=...
Ne çok korku yaşadık, yaşatıltı?
Korku kültürünü öğrendik..
İlk korkuyu çocukken yaşadık: bir iğneden, bir üniformalıdan, bir yabancıdan...