Hayatımızdan bir haftalığına duyma yetisini çıkarsak, konuşamasak nasıl olurdu; hiç düşündünüz mü? Sonra o sessizlikte bir dil keşfetsek... Çoğunluk bizi anlamasa, yadırgasa ve biz her şeye rağmen, ağlayan çocuğumuzun geçirdiği nöbeti duymamamıza rağmen evet o acıya rağmen, güçlü olmayı, meraklı olmayı sürdürsek? İşiten oğlumuza dönüp “ Siyahın sesi nasıl bir şey?” diye sorsak... Belki o zaman bizim gibi olmayanlara karşı daha anlayışlı olurduk.
Sessizliğin SesiMyron Uhlberg · Beyaz Balina Yayınları · 2020728 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Dokunduğum her şeyi, herkesi içimde taşırım ben. ‘Bütün kadınlar böyledir.’ desem, bilmem anlar mısınız ne demek istediğimi? Bir şey taşımıyor olduğumuzda bile potansiyel taşıyıcılarız biz. Hiçbir şeyi tamamen unutamamamız bundan.”