Özlem Şahinbay

Özlem Şahinbay
@ozlmms
“Madem insan doğdum, olabileceğim en iyi insan olmalıyım.”
Dil ve Konuşma Terapisi
15 Ocak
19 okur puanı
Ekim 2021 tarihinde katıldı
“Kısacası kimsenin kimseye zerre bir şey hissetmediği ama herkesin herkesle samimi olduğu bu çağa hapsolduk biz. Ben yine de akıllanmayacağım; bu dünyanın, iki kalbin birbirini gerçek sevgiyle sarmasıyla güzelleşeceğini düşünmeye devam edeceğim. Siz ekmeye devam edin kalbimize nefret tohumlarını. Sevgi, gerçek sevgi sizi yenecek. Bir gün mutlaka yenecek.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsan bazen bunca telaşın içinde ve herkesin yalnızca kendini düşündüğü bu devirde, birinin yanına oturup derdine kulak vermesini ve anlaşılmayı ister.”
“İnsan neden iyiliği yem olarak kullanıp diğerinde zaten tükenmiş olan umudun son kırıntısını da kötülüğüne katık eder?”
“Satın alınamayan şeyleri severim ben. Deniz gibi, gökyüzü gibi, ay ve güneş gibi ve sevgi gibi.”