“İnsanı insan yaralar, yaralarını yine insan sarar. Yargılamadan dinleyen, olduğun gibi kabul eden, önyargıları bir kenara bırakmış, ilgisini esirgemeyen, her koşulda yardıma koşan, anlamaya çalışan, sadece hüznünde değil sevincinde de yanında olan ve sevgisi koşullara bağlı olmayan kim varsa hayatında hepsine teşekkür et çünkü ruhun şifası, senin yüreğindeki feryatları kendi yüreğinde duyabilendir ancak.”
“Yalnız kalmaktan daha kötü
şeyler de vardır hayatta
ama genellikle bir ömür alır bunun
farkına varmak
o zaman da
çok geçtir
ve çok geçten
daha kötü
bir şey yoktur
hayatta.”