Susmak yalnizligin ana dilidir,siiridir, beni konusmaya zorlama ne olur. Sözün sularini tukettim ben, kaynagini kuruttum.. geriye bir buyuk sessizlik kaldi yuregimde, kalabaliklar, kalabaliklar kadar buyuk...
Ama esas olan birini sevdiğinizde ondan kopmamak,depresyonu atlatmalarına yardım etmek değil miydi? Hastalıkta ve sağlıkta, her şeyde böyle olmamalı mıydı? Asıl atladğınız noktaysa sağlıkta sevmeyen birinin hastalıkta yanınızda olmamasına şaşırmanızdı. Her zaman yalnız olmayı seçerken, artık yanınızda olmasını istemek sizin hatanızdı!