oztrkgl

oztrkgl
@ozlmnr12
Düşmektense atlamayı onurlu buldum her zaman .
okul öncesi öğretmenii
Lisans
161 okur puanı
Ekim 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Susmak yalnizligin ana dilidir,siiridir, beni konusmaya zorlama ne olur. Sözün sularini tukettim ben, kaynagini kuruttum.. geriye bir buyuk sessizlik kaldi yuregimde, kalabaliklar, kalabaliklar kadar buyuk...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ekmek herkese yetecekti aslında. Tarlaya karga dadandı, ambara fare, fırına hırsız, ' Memlekete harami '
Ama esas olan birini sevdiğinizde ondan kopmamak,depresyonu atlatmalarına yardım etmek değil miydi? Hastalıkta ve sağlıkta, her şeyde böyle olmamalı mıydı? Asıl atladğınız noktaysa sağlıkta sevmeyen birinin hastalıkta yanınızda olmamasına şaşırmanızdı. Her zaman yalnız olmayı seçerken, artık yanınızda olmasını istemek sizin hatanızdı!
O kadar cahilsiniz ki, dininiz var diye ahlaka ihtiyacınız kalmadığını sanıyorsunuz.
Bursa iskender kebapları kurucusunun hayranlıkla öğrendiğim bir sözü; Müşteri Allah'ın bana hazırladığı rızkı getiren bir elçidir.