oztrkgl

oztrkgl
@ozlmnr12
Düşmektense atlamayı onurlu buldum her zaman .
okul öncesi öğretmenii
Lisans
161 okur puanı
Ekim 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Je t'aime, je t'aime. Tu es la vague, moi l'ile nue. Tu vas, tu vas et tu viens. Seni seviyorum, seni seviyorum. Sen bir dalgasın, bense çıplak bir ada. Gidiyorsun, geliyorsun ve gidiyorsun...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dokunmadan birbirimize dokunuyormuş gibiydi..
Sanki aşkta bir seçeneğimiz varmış gibi, sanki Aşk kemiklerinizi Kıran ve avlunun ortasında kazığa oturtan bir Yıldırım değilmiş gibi..
Güvenmek mi daha iyiydi,çekinmek mi? İnsan bir tarafıyla hep ihanet beklerken gerçek bir dostluk yaşanabilir miydi?
Sayfa 153·Kitabı okudu
Veronskiy önüne bakarak ve Anna'yı düşünerek SEN HİÇ SEVMEMİŞSİN dedi alçak sesle.