Bir şeye bu kadar uzun süre takıntılı olduğunuzda ve sonunda onu elde ettiğinizde ne mi olurdu ?Tanrı’ya kavuşmak gibi hissettirirdi . Ve kimse cennetteki lanet yerinden vazgeçmezdi.
Bizlerin, hepimizin bir yıl önceki hali nerede ?Ama yine de-sıkıntı da burada yatıyordu -aynı kızdı.İnançlar değişir ,fikirler değişir ama ruhun derinliklerindeki bir parça hiç değişmez.