Çok severek okudum.
Bu zamana kadar okuduğum Türk Edebiyatı Klasikleri arasında en beğendim kitap oldu.
Finali zaten tahmin ediyorsunuz okurken ama yine de dramatik bir son beni çok etkiledi.
Akıcı dili çok güzeldi çok beğendim.
Kadınların her dönemde ve hala da günümüz de olduğu gibi sıkıntı geçmeleri çok üzücü…
Bir erkek tanımadığı bir erkeğe rastlasa yüzüne bakmaz, söz söylemez. Lakin tanımadığı ve daha önce görmediği kadına rastladığı anda gülerek yüzüne bakmaya, söz söylemeye başlar ve kovsalar bile yanından ayrılmaz. Demek oluyor ki biz, kadınları insan sırasına koymuyoruz. Kendimizi eğlendirmek için onların ruhunu sıkıyoruz. Serbest gezip dolaşmalarına ve eğlenmelerine mani oluyoruz.