Çünkü insanları konuşarak tanıyamazsınız.Konuşmak,canlı yaratıklar arasíndaki en etkisiz iletişim aracı.Dil yalan söylüyor,olanları çarpıtıyor,insanların hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor.Bu yüzden,insanları dinlemek onları anlamak için yeterli değil.