Sadece darda kalıp ihtiyacı olduğunda Rabbine dönen bir kul değil, mutlu, huzurlu olduğu zamanlarda da Rabbini hatırlayan bir kul olmak istiyorum. Allah’ın kim olduğunu kendi tarif ettiği şekilde tasdik ve tesbih etmek istiyorum.
Allah mükemmellik değil, çaba ve teslimiyet bekler. Mükemmellik isteseydi bizi melek suretinde yaratırdı. Bu bile tek başına beni umutsuzluğa düşmekten alıkoyabilir.
Yolların en güzelini Peygamberin yolunu örnek alalım ve herkese en iyi örnek olmak için elimizden gelenin en iyisini yapalım. Ta ki bu davranışlar başkalarını İslam’a ve Rablerine yaklaştırsın. Amin.